IP domofoni 2N in samostojna kontrola dostopa 2N Access Unit v povezavi s programskim orodjem 2N Access Commander tvorijo sodoben sistem kontrole dostopa in registracije delovnega časa. Z uporabo aplikacije, ki deluje na osnovi virtualnega operacijskega sistema Windows lahko enostavno in hitro dodajate pravice za dostop, spremljate prisotnost uporabnikov in izvažate statistiko prisotnosti.
Da bi postavitev vašega sistema kontrole dostopa 2N potekalo gladko in brez zapletov smo za vas pripravili kratek vodič po korakih za vzpostavitev sistema.
1. Za zagon virtualnega sistema lahko uporabite aplikacijo Oracle VM. Datoteko 2N Access Commander vstavite v Oracle.
2. Nastavite parametre virtualnega računalnika
- CPU: 3
- RAM: 512 MB
3. Zaženite virtualni sistem
4. V spletni brskalnik vnesite IP naslov virtualnega sistema, ki mu je dodeljen preko DHCP strežnika.
5. Vnesite podatke za dostop
- Username: Admin
- Password: 2n
6. V meniju Companies dodajte podjetje.
7. V meniju Users kreirajte uporabnika za dostop. Pri kreiranju vnesite ime, uporabniku dodelite podjetje in dostopne pravice.
8. V meniju Groups kreirajte uporabniško skupino. Pri kreiranju vnesite ime in skupini dodelite podjetje.
9. Po uspešnem kreiranju uporabniške skupine v skupino dodajte želene uporabnike.
10. V meniju Devices dodajte želeno naprav za nadzor (IP domofon, samostojna kontrola dostopa). Pri kreiranju vnesite IP naslov (za hitrejše dodajanje lahko uporabite iskalnik naprav), uporabniško ime in geslo za prijavo.
11. V meniju Zones dodajte območje za kontrolo dostopa. Pri kreiranju območja vnesite ime območja.
12. Po uspešnem kreiranju območja dodajte napravo in podjetje.
13. V meniju Access dodajte pravilo za dostop. Pri kreiranju izberite uporabniško skupino za dostop, območje za dostop in časovni profil (če ne želite časovne omejitve izberite N/A).
Ko ste uspešno nastavili parametre po naštetih korakih je vaš sistem kontrole dostopa pripravljen za uporabo.